Im back from outta space.

Den grillade maten satt som handen i hansken, vilket jag vill ni tolkar på ett bra sätt. Efter det så satt jag och drack Cola, och wow två shottar blev det också. Jag som är My nykterist, eller nått. Sen blev det mer Cola, skratt och snack. En fyllesnuda som var så söt. En tidig kväll ikväll, orkade inte. Plus klockan hade inte passerat tolv så jag ville in så jag hann äta lite godis nu innan klockan går över 00.00, är ju fortfarande inne på mitt inte äta efter tolv. Trettonde veckan nu faktiskt (; Guldstjärna!

Nu; Lite Criminal Minds och några godisbitar, yum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0