Levandes igen.

Haft dille på den där stora spindeln jag trodde jag såg men som inte ens fanns. Menar hur moget är det att se någonting som inte existerar.

My: Om man inte ens kan lita på sina ögon, va kan man då lita på?
Pappa: Ögonen kan man verkligen inte lita på.
så tar han fram en penna bankar den i bordet.
Pappa: Den är hård ser du.
My: Jag vet vad du menar.
Så dinglar han den så de ser ut som den är gjord i gummi, men ändå att se någon som inte finns är ju lite läskigt.

Nåväl, nu är klockan tio och jag börjar leva igen. Huvudvärken har nästan försvunnit och illamåendet med det så de känns bra. Ligger och kollar på Private Practice och innan drömde jag en mardröm och vaknade upp med våta ögon. Mina drömmar skrämmer mig ibland, aldrig normala..


PS, spetslinnet är en av grejerna som kom med i HM-paketet. Lite oversize att ha över något vanligt trist linne, det piffar ju upp lite så det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0