Regnet stör inte.

Eller jo egentligen, inte för att gnälla men jag gillar inte dagens väder. Det biter på mig så enormt bara för att det är kallt och ruggit! Men iallafall kom hem och fråga sådär lite spydigt "Skulle ni inte grilla idag?" haha. Typ eller något i den stilen. Jo egentligen men vädret är som det är.

Sitter vid datorn och ugglar en stund och in springer mamma "Ska du med över och grilla", då har hon väl pratat med Grannarna så jo nog fasen blir det grilla, låt inte regnet förstöra den goda middagen ;D haha.

Så nu ska jag gå över och se hur det går, och får jag bara påpeka hur glad jag är att jobba. Det är jag faktiskt även om det kommer komma dagar då jag bara inte orkar men jag är ändå jävligt glad att vara tillbaka med action i vardagen, den där gratis energin man får bara av att vara aktiv och att pengarna kommer komma in på kontot senare där det är bevisat att man jobbat. WOOP WOOP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0