Tisdagen 26 April.

Vaknade av mitt larm halv fem och halv sex, jag hade ställt det så att jag skulle va beredd ifall dom skulle ringa från jobbet. Sen har klockan ringt hela morgonen ifall jobbet skulle ringa, men något samtal har det inte blivit och nu tycker jag väl ändå att det känns som dom inte kommer att ringa in mig. Skulle jag dock förbereda mig för de så ringer dom säkert så vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är helt enkelt bara att vänta.

Har legat över hos grannen sen någon gång efter elva, ätit lite frukost och sen solat lite mer. Nu håller dock solen på att gå i moln hela tiden så jag begav mig in istället. Kanske ner en vända till bäcken och ta nya foton, känns som jag inte har tagit på längre (; hähä, liar liar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0