Fredagen 26 Augusti.

Godmorgon! Äntligen är helgen här, fast räknas kanske först när man sovit? Natten var lite jobbig i början, var verkligen helt slö i kroppen men efter två piggnade jag till och resten av natten gick snabbt och effektivt. Blev lite eftersnack på parkeringen innan alla gick åt vars ett håll.

Precis ätit min macka som jag glömde i kylen så inatt har jag levt på två riskakor samt fudgekaka som päran gjort. God men fruktansvärt mäktig så man blev illamående av all sötma! Men bra jobbat, keep up the good work (;

Om man skulle sova ett slag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0