Kommer inte kunna gå när jag vaknar.

Mina ben är fan döda redan. Jag tog samma runda som i tisdags och då tog den mellan 45 och 50 minuter. Va inte riktigt säker på när jag stack o när jag kom hem men idag tog den 37 minuter så lite förbättring, kände att jag gick nog lite mindre idag. Dock är det väldigt ansträngande för mig så jag får lite färg i huvudet, så det är väl tur jag är ute så tidigt som när folket ligger o sover, så ingen ser mig och blir rädd liksom (;

En dusch och nu ska jag bara fläta mitt hår och ta på mig ett par undies och sen är det ner under täcket och slockna som gäller. I eftermiddag har jag ett ärende och sen orkar nog inte mina ben mer förän det är dags för sista jobbpasset innan helgen. Nåväl sova som gäller. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0