Utan långkalsongen.

Vi i min ålder är säkert alla uppväxta med långkalsong låten, ni vet vilken jag menar annars är ni födda i fel årtionde. Iallafall, jag har aldrig lyssnat på texten bara sjungt långkalsong i refrängen för de va såååå kul. Ikväll påväg till jobbet så kom den på radion och jag bara "sjunger han om sex?" och helt plötsligt blev den barn-roliga-långkalsongen till något helt annat.

"Girl I want to make you sweat, sweat until you can't sweat no more,
And if you CRY out, Im gonna push it push it some more."

- Helt klart tar jag detta som att han är sadist och gillar att se henne gråta. Men det är kanske bara jag? Vickie är helt hundra på att dom sjunger dry out, visst passar det in och gör hela låten till en träningslåt men var jag än letar lyrics kommer bara cry out så jag håller mig till sadistisk-sex-låt som gjorts till långkalsong för även barnen ska kunna lyssna på den utan att föräldrarna ska typ gå genom jorden. För tack vare långkalsong i refrängen har jag ALDRIG lyssnat på verserna förens just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0