And the disco begins.

Det har varit söndag och vad gör man på söndagar utan att ha ångest? Så lite som möjligt. Alltså en helt perfekt dag att leka My. Well , mina allergiutslag hade kommit upp över hela magen så jag knapprade tabletter och blev helt trött i huvudet. Legat och gottat mig med tv och sömn halva dagen. Ätit mat och nu är det taggning som gäller. Köra mot jobb om en halv timme.


- Vad jag är allergisk mot vet jag ännu inte, jag leker doktor och skriver ner allt jag äter och dricker för att göra listan kortare. För att gå runt med utslag på magen är inte en hit även dom försvinner efter någon timme med mina piller. Hade varit skönt och veta vad det är man ska unvika så man slapp dom helt.

Nej getting ready for work. Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0