En kort tillbaka blick på julfesten.

Så efter helgens bravader så lever man igen. Julfesten var väldigt lyckad och mycket trevlig. Jag var städad för första gången på länge i Sandra & Kristins sällskap, så dom var nog snäppet mindre städade än mig. Yes! (; haha.



Började med att världens bästa förfest blev inställd så man va lite mindre taggad och när jag nästan var redo att bege mig på förfest i Åsljunga fick jag ett samtal som gjorde mig glad och begav mig till Örkelljunga och förfestade hos Marie. Dom andra tjejerna kom lite senare och det blev sen dags att dra sig ner till Stationen (i detta fall en restaurang/pub och inte en busshållsplats).


Mötte upp andra fulla arbetskollegor och tog sittplats i lokalen. Maten var super god och efter det blev jag lite trött och kände inte så mycket för fylle. Det ändrades dock när borden flyttades och musikens volym ökade. Blev en hel del dans där inne, jag joinade även vid ett tillfälle woop woop. In kom fler människor och stämningen var väldigt bra. Mycket trevligt!

När de tog slut på stationen så fortsatte vi festandet hos Robin. Sen blev klockan sent och jag bad pappa komma och hämta mig för festen tog slut så tvärt. Kom hem, åt nudlar och sen sov jag gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0