Godkväll i stugan.

Det blev ingen vinst på Bingolotto denna kväll, inte ens en ny lott och glad var jag för det. Vill inte bli tvungen och spela igen. Men det är ändå lite trevligt, lite quality time med syskonen. Sen blev det halv kolla på filmen grown ups, faktiskt inte sett den förut och nu har jag halv sett halva filmen, ganska rolig men inte ett måste för mig att se hela.

Nu tänkte jag fortsätta kvällen ensam, börjar bli trött så jag kör lite NCIS (från början, nu inne på andra avsnittet på första säsongen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0