Hejdå motivation.

Helt plötsligt tar det en hel vändning och jag är inte längre lika dragen till jobbet. Det mesta är som vanligt men ändå är det någonting som liksom är annorlunda, och det är jag. Antar att man någongång har det så, att man liksom gett mycket och sen inte har lika mycket att ge längre. Att man behöver en paus. Så det är ju skönt att veta att vi snart är lediga för julen är här. Ladda batterierna.

Annars har denna helgen varit mycket lugn. Jag har i vanlig ordning inte haft så mycket energi till att göra saker. Det är nackdelen med vintern och mörkret, det liksom suger ut allting ur mig. Sen sommartid så är man i princip bara ute hela tiden, ligger där och flashar allting för att få en så snygg bränna som möjligt. Jobbar på att få flasha lite nu under vinter halv året också, vill verkligen iväg. Frågan är om jag tar steget. We'll see, time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0