Hugg in!

Skulle köra till Bjuv och bilens katalysatorlampa började blinka, jag kan inget om bilar och visste inte om jag fick köra eller inte så skickar iväg sms till pappa. Och till Natha för att tala om att jag nog blir lite sen. Får ett samtal och kan lugna ner mig lite. Så jag tar bilen och gasar mot Bjuv. Möter upp Natha och går en liten sväng med Dobbie sen upp och sällskapar i soffan. Blev en hel del skratt åt en del youtube-klipp, den där gruppen är ju helt galen men beroendeframkallande kommer se fler.

Nu ska jag dock hugga in i min kycklingsallad som daddy beställde åt mig innan när dom beställde pizza. Är ganska så hungrig, och till detta blir det Harry Potter näst sista delen just för att övriga familjen myst med den utan mig. Hygglon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0