Jag myser vidare jag.

Pappa kom in förut och undrade om jag ville va med på Harry-maratonet så vi fortsatte med film fyra och snart startar femte. Det är ändå ganska mycket man glömt och nu ser man alla på följd utan års mellanrum kanske det blir bättre då. Att man hänger med mer. Maraton tills jag sett sista delen, för de är den enda jag inte sett.

Dock håller jag nog fortfarande fast vid att Del 1 av sista filmen är kass, de för att det knappt händer någonting. Så jag hoppas det är fett med action i del 2. Nu ger jag mig in i kvastarnas värld igen , todalo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0