Måndagen 26 December.

Godmiddag!
Mamma och töserna skulle ge sig iväg till Väla idag och jag ville först inte följa med men sen så ångrade jag mig och följde med (vilket jag sen ångrade att jag gjorde). Kom till Väla och vi körde och leta parkeringsplats så länge att mammas bil nästan började koka, kan säga att vi gav upp.

Jag sa vi kunde ta familia när vi ändå var här, där brukar aldrig va folk. Alla drar till Väla och låter Familia va. Så dit åkte vi och där var parkeringsplats. Har dock en lillasyster (eller egentligen fler, men idag en) som har väldigt dåligt humör och hon bara grinade. Jag klarar inte med sura människor så de slutade med vars ett håll.

Tillslut kom man hem, tomhänt för jag hittar ALDRIG någonting. Därför shoppar jag på nätet, där behöver man varken köra bil eller trängas med människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0