Måndagen 5 December.

Godmorgon! What a night. The end! När jag stod i omklädningsrummet innan jag skulle köra hem hade jag fått ett mess från pappa om att det var halt på vägarna så jag tacka för infon och hann lägga ner mobilen när den ringde. Så där stod jag o prata med papsen som verkligen varande för vägarna, anledningen är simpel men olaglig så vi skiter i de va?
 
När jag väl körde hemåt så körde jag lugnt. Jag bromsade på en väg o kände inte av halkan men förbi skåneporten och 24an hemåt vinglade bilen hela tiden precis som om jag var ute och körde på dom sju haven. Gungeligung. Aja tillslut kom jag på 108an och den var inte lika hal så hem kom jag oskadd.
 
Nu blir det grilladmacka (aka toast för finkänsliga) för jag är dö hungrig.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0