Ovetande smart, eller ren tur.

Tog bilen till byn innan för att hämta ut min bingolott som jag vann i fredags. Behövde tanka bilen och när jag startar bilen igen så tändes inte katalysatorlampan igen (eller ja motorlampan som pappa sen påpeka att det var). Ville ändå gör en fel sökning när pappa kom hem för jag har något airbagfel också, men inte riktigt lagt tid på det då jag inte tänkt krocka.

Satt i bilen till fingrarna blev kalla och fick inte skiten att connecta. Pappa går in för att hämta en datorsladd och jag trycker lite och vips lyser det till. Vi bytar sladd och det funkar. Allt tackvare att jag aka nicke nyfiken trycker på alla knappar. Det kommer från jobbet, man testar sig fram så kanske man lyckas med problemet och ja det gjorde jag. Woop woop, varför jag glädjs är för detta handlar om bilar och jag är totalt ovetande om sånt.

Jag hade inget motorfel, eller något större fel alls på bilen. Bara airbagen som jag redan visste samt att blinkersen ibland glappar. Annars är min bil bra så nu är jag redo för besiktningen 2012!! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0