Tre timmar är bättre än inget.

Jag fick inte ro i hjärnan förens runt halv tolv - tolv tiden. Datorvärlden, Frukost, TV, lite hjärnspöken, lite mer datavärld och lite mer TV. Tillslut somnade jag dock och larmen ringde och strängdes om vart annat. Tillslut blev klockan halv tre och det var väl dags att dra sig ur drömmarnas värld.

Roat mig med supernatural på TVn och hide and seek hemma. Det ringde på dörren och någon lurig gubbe stod utanför, började lunka runder, knacka på fönster och dörrar och jag blev rädd och gömde mig. Det förvånar mig inte om det faktiskt var någon som kände oss men hela situationen var läskig så jag inte ens vågade spola på toan när jag va där för jag inte ville att han skulle höra det ut. Jag va lite skraj och skrämde väl upp mig själv lite mer. Ja jag var ensam hemma, annars hade jag ju inte hållt på så :p

Sen när allt va över och gubben kört iväg igen gick jag in o la mig i sängen och fortsatte mitt maraton, så ringde telefonen, inbillade mig att det var gubben så jag svarade inte. Tänkte skulle de va till mig ringer dom min mobil istället (och ja den funkar igen, fyllde på luren samma morgon den indikerade att kortet va stängt).

Nu är familjen hemma igen och jag kan återigen andas ut. Fortsätter mitt sällskap med dessa män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0