Beautiful Blogger Award goes to Me.

Jag har fått en 'Beautiful Blogger Award' ifrån Bea, detta betyder att jag ska svara på följande frågor och sedan ge vidare ett award till någon annan/några andra. Lets go.

* Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"hemmet. Han hade behållit efter att de dog, och hade alltid".

* Vad var det senaste du såg på TV?
Är i mitten av ett Gossip Girl avsnitt som står på paus för lite data time.

* Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tickandet från mitt armbandsur.

* När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För någon timme sedan och slängde en kompostpåse i soptunnan.

* Vad har du på dig?
Studenten hoody, H&M knapp cardigan, Svart linne, Gina leggins, vanliga strumpor samt Cubus bautavarma strumpor med foder i och halkskydd undertill, samt underkläder ofc.

* Vilken var den senaste filmen du såg?
Due Date.

* Skulle du överväga att flytta utomlands?
Självklart, om det handlar om ett varmt land.

Nu ska awarden skickas vidare.
Jag skickar vidare till följande: Jennie, Lisette och Pernilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0