En lista med dagens.

Dagens frukost: Prinsesstårtebit från den överblivna prinsesstårtan jag gjorde igår.
Dagens bästa gratulation: Går till Pernilla som ringde och började sjunga i telefonen, helt klart bäst (:
Dagens klädsel: Till en början joggingbyxor och linne som vanligt sen bytade jag om till strumpbyxor, leopardtunikan och väst! Måste väl va snygg när man fyller år ;D
Dagens middag: Hemmagjord potatisgratäng , gott.
Dagens envisaste: Min morbror och lillebror som envisas med att inte gratulera mig därför att jag inte föddes den 28 utan den 29 februari alltså inte min födelsedag idag enligt dom.
Dagens leendeframkallande: Lätt när jag töserna kommer innanför dörren och hör hur minisyrran börjar sjunga lite smått. Dock lite besviken att hon bara öppna dörren och sa grattis sen och inte fortsatte sjunga (;
Dagens humör: Glad och lycklig.

Det har varit en bra dag idag, helklart mer än godkänt! (:

Kommentarer
Postat av: Dezzie

Jag tänkte sjunga mer för dig men visste inte.

Nästa gång så öser jag bara ;)

2011-02-28 @ 23:28:49
URL: http://bracesgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0