Måndagen 21 Februari.

En vecka kvar tills man fyller år, inget speciellt med de detta året. Som mest kanske det blir en middag, om ens.

Det blev upp tidigt imorse, snoozade tio minuter och sen gick jag upp. Minisyrran skulle på möte i Hässleholm så jag följde med henne och mamma dit så jag kunde hämta mitt pass, äntligen! Men helt seriöst, fulare foto än min pass bild får man nog leta efter länge. Helt över spända ögon och stel som en jävla pinne. VA SA DU?! tänk dig ansiktet till den meningen. Ungefär så såg jag ut. Vågar man åka utomlands med de? :o

Skulle även inom Team Sportia men dom hade inte öppnat och jag orkade inte vänta så åkte hem och åt lite frukost istället, halv sten hårda ostfrallor från Ica Maxi i Hässleholm, tror dom var bakade någon gång på nittonhundrafrösihjäl. Men Kalvi Chokladmjölken var det inget fel på. Tack!

Från det ena till det andra: Så här blev en av bilderna på bergsväggarna från Göteborg, inte så fasligt bra med tanke på farten samt jag tog bilderna med min mobilkamera på 3,2 megapixlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0