Now Im not alone.

Små syskonen har kommit hem från skolan, mamma och pappa har slutat jobba och syrran ligger väl och sover i sitt rum. Den enda som saknas är lillebror men med hans arbete vet man inte när han kommer hem. Men nu är jag inte ensam längre, nu är det liv i huset igen.

Blir potatisgratäng till middag, men vi fikar väl antagligen först. Och så ska jag öppna min present. Vad det nu kan vara :o Har ju glömt ge önskelista.. hihi im feeling like a little girl today. Även om födelsedagar inte längre firas som när man var liten så känns denna dagen bra, och mycket för något så simpelt som alla grattis jag har fått (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0