Your questions, My answers.

Anonym: Vill du gå på bio med mig?
My svarar: Well det är egentligen svårt att säga eftersom du är anonym och jag inte vet vem du är (;

Marie: Det är snart alla hjärtans dag vad tycker du om de?
My svarar: Som alltid har jag ogillat dagen därför om jag är singel så är det väl inget speciellt och är jag i ett förhållande hade jag hellre velat att blommorna/chokladen eller vad jag än fått hade kommit på en annan dag då det inte känts så påtvingat utan att jag fått det av egen fri vilja.

Kommentarer
Postat av: Alexander Rosberg

Nu är jag inte anonym längre;)

haha

2011-02-16 @ 11:06:15
Postat av: mysaan

haha okej de va du. Jag och bio går inte hand i hand. Hade det varit någon av mina tjejkompisar som frågat hade jag sagt ja men nu är det inte så och då säger jag tyvärr nej (:

2011-02-16 @ 13:47:42
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0