Do you wanna play with me.

Jag förstår mig inte på varför man leker katt & råtta lek och döljer vad man känner fortfarande. Det gjorde man när man var mindre, trodde man växt ifrån det nu faktiskt. När leken tar slut försvinner intresset oftast också så varför riskera att förlora något man vill ha?

Jag hade hellre velat få känslor visade för mig än att dom döljs då jag redan varit med om känslolöst mest hela mitt liv. Jag är ganska trött på det. Leka gjorde man när man var liten, jag är en månad ifrån 23år så jag får vilja ha mer än så. Jag får säga att lekandet är över, lämna det till kidsen för jag är trött på det.

Säg vad man menar och visa den rätta sidan av sig själv. Att dölja sina känslor, det är inte jag. Tillslut kommer rätt person in i ens liv och då behöver man inte låtsas. Då är det på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0