Jag vill tro på mirakel.

Jag kollade precis på ett avsnitt av Glee där en pappa hamnar på sjukhuset och hur vissa tar och vänder sig till Gud. Jag är själv en person som inte tror på Gud men om något dåligt skulle inträffa i mitt liv så skulle jag nog ändå vilja ha något utom synhåll att vända mig till. Självklart inte Gud då det hade gjort mig till en hycklare, men jag skulle nog vilja tro på att mirakel kan hända. Att det dåliga kan bli bra igen, skulle jag inte kunna få tro på det så hade jag nog inte kunnat gå igenom de dåliga tiderna alls.

Kommentarer
Postat av: Alex Son Ströbeck

Jag vill tro på fiskar..

2011-01-26 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0