Lördagen 1 Januari.

Välkommen till det nya året, men jag känner ju fortfarande inte att det är något speciellt med nytt år eftersom det är så varje år. Det tar slut, det börjar ett nytt. Året går vidare med vinter, vår, sommar & höst.

Gårdagen blev firad hos Natha, jag åkte hem till henne och kom dit lagom till att maten var klar så vi började hugga in och drack. Blev även några sourz shottar, en flaska vin och lockning av hår. När klockan närmade sig dom sena timmarna begav vi oss hem till hennes pappa, kollade raketerna och drack champagne. Mycket trevligt.

Vid halv ett traskade vi mot tåget för att ta oss in till Hbg, vilket blev ett down fall för det kom inget tåg. Det sista gick kvart över tolv så det var bara traska tillbaka med telefonen i örat i hopp om taxi. Blev inget med de heller så resten av natten spenderades där med lite nattamat , singstar och trevligheter.

Hade ett väldigt bra nyår detta årsskifte och det gillar jag (:

Idag låg vi på sofforna och kollade tv och rörde oss så lite som möjligt. Snackade resor och drömmer oss bort till värmen. Så det har varit en bra helg i sällskap av Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0