Måndagen 10 Januari.

Helt off idag, jag råkade vara vaken till runt 6 i morse vilket resulterade i att jag sov alldeles för länge idag. Detta är inte acceptabelt så mobilen får befinna sig på gång avstånd till imorgon. Mamma hade besök innan idag av en kompis som hade med sig sin två åriga son, måste säga att det är den sötaste unge jag sett på länge..

Dessutom har resan kommit ett steg närmare då första inbetalning blivit gjord. Nu är det bara en klump summa kvar och invänta dom här långa veckorna sen tar vi och flyger bort ett litet tag. Kan säga att jag verkligen ser fram emot denna resa, känns som man kan behöva komma bort ibland. Solsemester resa har jag inte varit på sen 06 (då Magaluf 07 inte räknas för det var utbildning och inte semester), sen har det ju bara varit vinter-säsong i Bulgarien och två visiter i England. Så ja jag längtar som sagt väldigt mycket. Det kommer att bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0