Mobil bloggar

Det är frustrerande att inte ha någon dator när man är beroende. Precis som många nog känt sig handikappade utan sin mobil tillexempel, även om jag hellre haft problem med den än datorn. Ligger i min säng och kollar serier ist, nåväl innan veckan är slut har jag förhoppningsvis fått mina delar till datorn och kan återgå till min normala vardag hehe. Tills dess får jag leva med att låna lillbrushans dator när han är i skolan, och slö kolla facebook via mobilen. Jag vet nörd, men de är tyvärr vad jag är beroende av (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0