Recension - Jumper.


Det handlar om en kille vid namn David, en dag upptäcker han att han kan teleportera sig till vilken tid & plats han vill. Detta leder till att han försvinner från sitt gamla liv, han lever på "lånade" pengar från olika banker och lever livet helt enkelt.

Han får veta att det finns andra där ute som är likadana som honom, så kallade jumpers. I samma veva som han får veta att han inte är unik får han också lära sig att det finns dom som gör allt för att förgöra dessa jumpers. Det blir en kamp på liv & död.

Jag gillade denna filmen och den var händelserik så jag uppmanar er att se den om ni inte har något bättre att göra med er tid förstås (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0