Blir en dyr vecka om det ska fortsätta såhär.

Vi åt pizza idag, jag var inte sugen för jag åt det i fredags men fick så snällt trycka i mig två bitar ändå. Vi har inget fungerande kök för tillfället så ska vi fortsätta köpa hem färdig mat för att vi inte själva kan laga något vid spisen så kommer det bli dyrt. Veckans väder såg inte heller ut som grillväder, men med oss så funkar väl regn också. Men om någon vecka så har vi det nog snyggare än någonsin.

Nu mår jag bara illa, nej jag ska inte bli sjuk. Jag har semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0