En lång jäkla dag.

Först har jag jobbat, visserligen bara sex timmar men det var ändå uppstigning tjugo över fyra. Efter jobbet var jag trött men fick ställa mig och laga mat samt städa undan i köket eftersom att imorgon är det konfirmationsfirande här. Efter maten städade jag lite i bilen. (vet att jag skrivit de förut.) Sen iväg och besiktiga bilen.

Kom hem och det var tjohejsan här hemma. Pappa började skiva upp massa kött inför imorgon och jag la det fint på brickor. Efter någon timme så fick jag & pappa åka till donken och beställa hem halva restaurangens mat haha. Hem åt lite glass (hade redan ätit middag så jag åt mc flurry ballerina, god enligt mig) plus en chicken wing från pappa (a).

Efter maten var det plocka undan sen har jag hjälpt & hållt pappa sällskap medans han/vi gjorde potatissallad inför morgondagen. Nu är vi klara för idag, syrran ska iväg till Perstorp så jag ska snällt skjutsa henne sen ska jag slänga mig i sängen och decka fett gott.

Bilder från potatissalladsgörningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0