Halvvägs genom denna dag.

Imorse kom jag inte långt med bilen, precis utanför Od-skyltarna kom jag på att jag glömt min drickyoghurt så fick vända och köra tillbaka med gasen i botten. Jag som redan kört hemifrån lite senare än vanligt. Körde inte direkt med bensinsnåla tankar utan bara snabbt för att inte komma försent till jobbet.

Kom in och dom sa att jag skulle va i bageriet, tappade nästan hakan. Nej gille hade bara inte fått en update, jag skulle va i packen. Halv åtta var det nästan så att jag åkte hem, inte för att jag ville och därav fick en annan tjej åka hem istället för hon ville. TACK! Sen gick dagen framåt.

Körde hem och lyckades dra ner lite på vad bilen dricker. Nu är jag hungrig som en gnu så en macka med makrill låter lockande. Solen skiner lite idag, det är nice. Annars är jag väl som vanligt ett mensbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0