Lördagen 23 Juli.

Tre saker som inte har med varandra att göra för fem öre.

1. Världen vi lever i kommer nog alltid att förvåna mig, visst tänker jag just nu på mannen som klätt ut sig till polis och börjat skjuta en massa barn/ungdomar i Norge.

2. Nästan halva min släkt på pappas sida fyller år idag. Två syskon vars de ena syskonets tvillingar också fyller år. Undrar om det var stora kalas när vi var små, jag minns inte så långt tillbaka i tiden, börjar bli gammal.

3. Eftersom alla andra familjemedlemmar varit på vift under senkvällen (alltså senare timmarna på kvällen) så frågade minisyrran ifall hon kunde få kolla på film tillsammans med mig, så det är vad jag roat mig med. Vi kollade på Blue crush som jag tydligen sett innan vilket jag kände igen först den sista kvarten, möjligt jag bara sett slutet förut då all annan handling inte alls var i mitt minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0