Roadtrip med papi.

Det blev minsann inte många timmars sömn inatt, max tre men skulle gissa på typ två. När jag vaknade till imorse så blev jag ju fundersam över att ingen väckt mig, nej då hade pappa bestämt att vi skulle ha sovmorgon till fyra, inget han sagt vidare så jag var uppe halv fyra. Lika bra det, det var jag som började körningen. Körde till Malmö sen fick pappa ta resten, över bron och vidare.



Gick på båten och åt en frukost på 113kronor, ja en räkmacka och två cocio på burk blev så mycket :o


Av båten och vidare, ja inte särskilt långt sen var det bara gå av och avrätta vårt ärende. Hoppade in i bilen och körde sen hemåt igen. Först på båten, handla lite godis. Stod ute och kollade på vattnet och kände solens strålar. Sen in i bilen och köra mot Sverige igen. Pappa tog hela vägen hem, vet inte om han kanske tyckte jag körde för slött (;


Hem, lasta av. Sen la jag mig i sängen, åt lite godis (vit toblerone är fan skit gott!) och kollade på TV. Kunde inte kämpa emot ögonlocken och slocknade i kanske två timmar. Åt middag, drack ett glas vin på trappan, spelat lite Goldminer och bara tagit det lugnt.
Varit en bra far & dotter dag tycker jag ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0