Söndagen 3 Juli.

Igår efter att sjungt singstar och druckit lite så begav jag, jennie, syrran o Ankan oss till Ptown för lite fest. Kom dit och tappa de lilla jag hade, inte en kotte kände jag samt alla var små och vi skulle sitta på en gräsmatta. Så stannade inte länge innan jag och Ankan begav oss till laxen och drack lite där. När Ankan sen bestämde sig för att gå o lägga sig (för hon skulle upp och jobba sju på morgonen) så gick jag tillbaka till första festen och bara väntade in tiden då vi skulle åka hem.

Kom hem och krängde lite natta mat och deckade ganska så fort. Vaknade imorse av värmeslag men kl 9 en söndagsmorgon ska man sova så sov vidare.

Jag och pappa har kollat motorn på min bil idag, sen har jag legat och kollat på TV, badat lite i poolen samt varit nere en sväng i byn och handlat lite mat till jobbet. Nu har jag precis kommit in från en grillning med grannarna, fick ett helt glas cola över mig då Linus skakade hela bordet så glaset välte rätt över min tallrik, tur de bara låg några pommes och jag hade hamburgaren i handen annars kanske jag börjat gråta, vem vet?

Nu ska jag duscha mina klistriga ben (och övriga kroppen) sen är det sängen som kallar, ska upp tidigt imorgon fast visserligen en timmes sovmorgon , behöver inte gå upp förän fem - halv sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0