The weekend has come to an end.

Har varit lite chaffis nu under kvällen, skjutsade syrran och company ner till byn (eller ja utanför) där dom skulle på fest. Kom hem och tyckte himlen var fin och försökte få med färgerna på bild utan att lyckas fullt ut men gick en runda, blev nästan uppäten av myggorna och när jag kom tillbaka hem hade vi lite besök.

Nu ska jag klä av mig mina kläder och krypa ner i sängen och kolla på Skilda Världar sen ska jag sova. Blir ännu en lång dag imorgon, fast mesta delen består av jobb. Helgen har även denna gång kommit till sitt slut. Trevligt har jag haft iallafall.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

har hört rykten om att Montazami familjen är på besök i Oderljunga, tycker du får leka lite paparazzi då ju ;)

2011-07-10 @ 23:57:01
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0