Vänte tid.

Projekt hårfärgning håller på just nu. Sitter med färg nummer ett i håret och är super glad att redan se den mörka färgen komma tillbaka i mitt hår.

Sluta höra folk säga att jag är mörkblond, jag var faktiskt ljus brun (; Fast det var kanske bara för mig, andra kanske tyckte jag såg ut som en misslyckad blondering idk. Blond skulle jag aldrig gå tillbaka och bli iallafall, dont like it. Men under sommar perioden vill jag ha ljusare så jag slipper färga om pga att solen bleker. Så jag gjorde ju två blonderingar & sen i med ljusbrunt sen har solen blekt på nytt.

Nu va jag väl bara lagom trött på det gamla och känner för en förändring. Sen återstår de bara o se om jag passar i exprimentet eller får färga över. Time will tell.

Jag är lite nervös, sen när det väl är över så är det kanske som en cheeseburgare på Mc Donalds för 10kronor, ingen big deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0