What a wonderful day.

Direkt jag kom hem startade jag datorn, va annars? Tvunget att in och kolla mailen för bemanning för morgondagen och ska man göra det kan man lika gärna logga in på bloggen, kolla facebook och allt annat .

Sen slängde jag av mig kläderna, på med bikiniöverdel och brills, ut med min bok och la mig på stuttsmattan. Läste en halv sida sen tyckte jag de va skönast och bara ligga, somnade nästan. Kände dreglet på utgång ! haha. Varmt kan man säga att det var, blev ett dopp i poolen.

Körde ner till byn och handlade lite sen hem lagom till middagen. Potatis med svampsås och köttbullar med lingon. GOTT!! Efter maten så drog jag och Lisette ner till bäcken med Zindy så hon fick badat lite, försökte ta bilder men kan väl inte säga att det gick så bra. Några blev väl bra och någon visas väl här vid senare tillfälle.

Känner mig nästan lite piggare, men bara nästan. Nu ska jag ta lite jordgubbar & grädde, sätta mig ute i det fina vädret och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0