Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.


Folk som känner mig vet att jag inte gillar Zlatan, det finns en mycket bra anledning till det också och den är: När han spelar i landslaget (jag kollar bara på landslagsmatcher) så går han oftast inte in i kamper, han springer varken efter eller emot bollen därför att han kan ju skada sig och därav blir han inte spelbar i hans "riktiga" lag. Då tycker jag ju som så att vågar man inte gå fullt ut i ett lag behöver man heller inte spela där från första början. Sen är han överskattad, missar straffar och bara för att han en gång råkade kicka in en boll baklänges i mål så försöker han göra om det igen , och igen och igen. Aldrig hört att man ska lägga av när man är på topp?

MEN! Hör och hämpa. Idag spelade Zlatan väldigt bra. Han nickade bollen det första han gjorde och han sprang in i kamper med andra spelare. Han sprang efter bollen och han gjorde minsann TRE mål. Kanske man borde låta han börja på bänken oftare så han kanske skäms lite och sen måste visa att han visst kan. Men faktiskt, fast jag inte gillar han så kan jag erkänna att han gjorde en bra match idag, så grattis!

Källström är mer min typ och han gjorde matchens första mål efter tolv minuter in i spelet. GOTT!

Kommentarer
Postat av: Adam

Fy tusan My. Du kanske skulle satsa på sport krönikor..;)

2011-06-07 @ 22:51:53
Postat av: mysaan

Tyvärr så är min negativa åsikt om Zlatan den enda jag har så jag hade nog tyvärr inte kunnat skriva sportkrönikor, hade blivit lite enformigt hahahahah :D

2011-06-07 @ 23:05:28
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0