Lördagen 11 Juni.

Redan lördag, känns redan som helgen princip är slut. Känner små ångest. Kvällen är avrundad nu och det har varit roligt, musik flumm och en hel massa ful dans. Mat, släktingar och söta små barn. Jo helspäckat, när jag lär mig klippa och klistra ihop videos (om syrran vill lära mig) så kommer det upp en film från kvällens upptåg. Annars får ni nöja er med halv kassa klipp & massa massa kort. Eller nej, bara några kort eftersom hälften är egobilder på mig bara mig!

Nu nattamat i form av smörgåstårta och kolla på TV sen är det natti natti. Så godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0