Make a change.

Känns som jag behöver en sådan i mitt liv, men vad? Idk. Jag vet faktiskt inte vad jag vill i det långa loppet, därför känner jag mig inte ett dugg vuxen. Vet inte om jag någonsin kommer bli det. Att man någongång i framtiden vill bli mamma, flytta till hus och ha en man känns inte riktigt som en sådan plan, det är mer livet i sig.

Hade jag fortfarande spenderat mina helger med massvis av alkohol ena dagen och kräkas nästa dag så hade jag kanske inte brytt mig om att jag inte vet vad jag vill. Men nu eftersom jag inte spenderar helgerna med sånt och mest är själv så vill jag väl ha ut mer av mig själv. Lägga all energi på jobbet funkar väl ett tag men inte i långa loppet. Think I need to get laid. Sluta vara så tråkig och sluta tänka på morgondagen, lev för dagen?

Nej kolla på tv, godkväll.

The Lonely Island - Shy Ronnie 2 (feat Rihanna).
The Lonely Island - Motherlover (feat Justin Timberlake)
The Lonely Island - Jack Sparrow (feat Michael Bolton)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0