Nollat mitt konto.

Fick lönelappen idag och är inte direkt förvånad över den låga summan, å andra sidan så var jag ju utomlands två veckor så det finns en väldigt bra förklaring (; Har även nollat mitt vanliga konto nu, månadens överblivna pengar har åkt in på sparkontot, jag är duktig jag !

Jobbandet idag har gått bra, och fort. Sånt gillar vi, dessutom hamnade jag bra i snurren och har fått snacka och skratta en hel del. Sånt som gör det roligt att jobba. Imorgon börjar jag 5.25 så blir tidigt isäng ikväll, puh.

Just nu väntar jag på maten, har en ost och skinkpaj i ugnen (där jag lagt till broccoli själv). En sådan med en påse för degen och en påse för fyllningen, enkelt som attans hoppas nu det var värt pengarna och är gott. Annars blir jag ledsen i ögat! Ja fy va jag är hungrig, kan äta en flodhäst :o Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0