Söndagen 19 Juni.

Godmiddag, precis slängt i mig en macka med baconost. Än så länge dagens bästa. Fast har ifs sovit ganska länge idag så jag har inte hunnit göra så mycket. Det regnar ute och solen har försvunnit, när solen var framme sprang jag till dörrarna för att kolla efter en regnbåge men det var för mycket moln för att se något.

Imorgon jobbar jag förmiddag, känns som det var ett tag sedan så jag vet inte riktigt hur man gör när man går upp så tidigt. Tack och lov får jag en timmes sovmorgon så jag behöver inte gå upp mitt inatten bara senast halv sex. Så det blir väl lägga sig i tid ikväll, wont be easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0