Varför mina pengar är slut.

Jag äger ett par foppatofflor för första gången i mitt liv, måste säga att dom är lagom fula men jag ville också ha ett par bara för att det liksom hör till. Precis som onepiece säkert skulle kunna hamna i mina ägor fast jag inte kan ta det på allvar för att jag alltid hade en onepiece-pyjamas på önskelistan när jag var liten. Så ja.

Annars har jag bara handlat ätbara saker typ. Och mina nya skor från Deichmann, jag älskar dom nog ändå. Fast dom har öppentå, ni får bild på dom senare.


Var även inne en sväng på HM och köpte tre nya linnen och ett par hotpants, sånt som är basic och bara behövs förökas titt som tätt. Det bruna linnet är helt vanligt, dom andra två är lite mer lose och oversize aktiga. Jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0