Fredagen 11 Mars.

Sitter här på mitt rum och hör hur det blåser enormt utanför. Hoppas för allt i världen att strömmen inte går för då kommer jag absolut inte kunna somna. Ligger och kolla Greek för att jag får ingen som helst ro i kroppen. Guess the fever comes and go.

Tagit en liten internetcheck paus, borstat mina gaddar och hämtat ett glas vatten. Halsen känns fortfarande som ett rivjärn körs ner varje gång jag sväljer, mitt huvud smäller varje gång jag reser mig men sen försvinner det igen. Värst av allt är väl att jag inte ens är hes och ändå får jag stå ut med all pain, inte rättvist. Jag som gillar att va hes, det är freaking sexigt ;p

Nej det är väl dags att krypa ner under täcket igen, försöka sig på att sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0