Kvällsing.

Jag åkte och åt frukost på Kochs i Klippan, blev baguette och cocio i sällskap av Sandra. Satt där ett tag och träffade även Rebecca som svischade förbi. Efter att snackat en stund drog jag och Sandra upp till Lollo en sväng och snackade.

Sen var det dags att åka hemåt, mamma kom hem från jobbet och jag sa hejdå till henne. Nu ska hon spendera resten av veckan med sina gröna män (inga aliens), sen är hon tillbaka igen på söndag.

När syrran kom ner och visade att hon var vid liv så påbörjade jag middagen, lillebror och jag åkte ner till byn för att göra en snabb handling och kom hem lagom till maten var klar. Åt och kollade på Kvarteret Skatan som jag skrattade itu av :p

Sen slocknade jag en stund, hängde upp min tvätt och ska tillbaka och kolla tv i sängen. Inatt/Imorgon ska det tydligen snöa, det är ju verkligen tur att vädret kan bestämma sig. Jag röstar på solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0