Onsdagen 2 Mars.

Min morfar var här på besök under kvällen , drack lite kaffe och pratade om lite allt möjligt. Sen började jag med middagen, så även igår blev det en sen middag vilket blir tredje dagen i rad. Blev något enkelt och simpelt, pasta och köttfärssås. Gott, och mättade magen.

Efter att morfar åkt så har jag slappat framför tvn, haft ett skrattanfall i telefonen med Nathalie och sen mer tv. Är nu redo att hoppa i säng och stanna där för natten. Tänderna har blivit fixade i typ en halv timme :o och ett glas vatten står redo att drickas om två timmar när jag får dricka igen. Är redan törstig, nog mest för att jag ska låta flouret ha sin bästa effekt och inte får inta något vatten förän om två timmar men men.

Känns som jag börjar bli ännu nördigare, ha mindre att skriva om eftersom jag håller på att snacka tandvård. Som om det skulle va något som i princip alla möter dagligen. Hmf.

Nej en hyfsat (ett ord jag tycker jag börjar använda mig av mycket) tidig morgon väntas så det är väl bäst att rappa på sänggåendet. Jag säger godnatt och dröm sött alla så får jag återkomma när det finns tid till de (: Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0