Söndagen 20 Mars.

Godkväll, jag verkligen älskar dagen efter en fest för jag mår alltid så himla bra! Hoppas ni läser detta med enorm ironi för jag är som en död sill idag. Och som alla andra gånger jag sitter i denna sits så skriver jag samma sak "detta är anledningen till varför jag festar så sällan".

När jag kom hem idag så slängde jag av mig kläderna dirr och kröp ner och somnade i min säng. Har druckit ett glas med limedrink virgin som jag nu i denna stund döpte de till. Efter att kastat upp det i min soptunna så vinglade jag ut i köket och mamma är hemma från sina dagar med dom gröna männen och tog tydligen med sig all överbliven mat och frukt för kylen va propp full med yoggi som jag nu tänkt slänga ner i magen. Tror inte en riktig middag är så bra idag.

Krypa ner i sängen igen, lika bra för i dont feel to good.

Men detta är iallafall en av mina favoritdrycker. Roses Lime och sockerdricka. Yum.


Vänligen hjälp mig att vinna en Weekend i Los Angeles genom att gå in och rösta 5 ostkrokar på min bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0