Söndagen 27 Mars.

Då förlorade vi nyss en timme på dygnet då klockan skruvats fram, vilket betyder att vi närmar oss sommartider så enjoy. Wijhoo!

Det är dock kallt ute, närmare sju minus grader. Det vet jag därför jag var tvungen att gå ut och skrapa rutorna på bilen, starta upp rost-Dagge och sen bege mig ut i Perstorpskogarna för att hämta hem syrran från fest. Så jag ställde upp som fyllechaffis med andra ord.

Nu ska jag isäng och kolla lite Legend of the seeker igen sen blir det BOOM sova som gäller. Go'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0