Torsdagen 10 Mars.

Igår roade jag mig med avsnitt från denna serien samt sova om vart annat.


När pappa kom hem hade han med sig eucalyptus menthol tabletter som jag senare blandade ihop med mjölk och värmde upp på spisen. Väldigt yum yum! Så varsegoda att testa mitt tips.

Fick avsluta natten med en ibumutin för jag kunde inte sova pga värk i hela kroppen, frysa vs för varm hela tiden. Tillslut slog det ut mig och jag somnade.

Febern hade släppt när jag vaknade, hade fortfarande ont i halsen sen bar det iväg med farmor på ärenden i byn. Som jag nämnt tidigare så gillar jag våra små handlerundor. Mellansyrran kom och mötte upp oss på ICA och när vi sen va klara där så körde vi och lämnade farmor, sa hejdå efter en liten stund och körde hemåt.

Nu ska jag få ork att laga middag men har fått en släng av illamående så måste vila lite först. Sen så!

Kommentarer
Postat av: Marwin.

ÄLSKA CRIMINAL MINDS <3

2011-03-10 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0