Torsdagen 3 Mars.

Godeftermiddag. Här sitter jag hemkommen efter en lång dag med mina girls. Mötte upp dom på Donken i Örkelljunga och åt en liten toast till frukost, och drack min blåbärssoppa som jag hade med då jag inte hann dricka den hemma.

Åkte sen upp till Ullared, måste säga att det gick skit fort. Eller kändes som det gick skit fort (: Gick runder där inne och plockade på sig en massa små saker och två tröjor som faktiskt är väldigt snygga (: Vi gick upp och fikade varsin baguette/bulle och dricka, sen gick vi en sväng till.

Körde hemåt och landade på Donken i Laholm och fick med oss varsin ballong hem (förutom Frida, hon var för snabb ut i bilen). Fun fun.

Jag Sandra och Pernilla blev avlämnade hos Pernilla, sa hejdå till Frida och sen in till Pernilla och snackade, kollade våra grejer osv. Snabbare än jag trott kom pappa och hämtade mig, nu sitter jag här med alla mina nya grejer. hihi. Det är kul att spendera pengar och köra grejer ibland (:

(Hade kunnat åka upp igen till och med, addicted haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0